Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Σαν σήμερα

       Ημέρα μνήμης η σημερινή για τον ελληνικό λαό, καθώς σαν σήμερα το 1941 συνέβησαν δύο γεγονότα - σταθμοί για την ιστορίας της πατρίδας μας και τα οποία σημάδεψαν με τρόπο ανεξίτηλο όλους εκείνους που δεν άντεχαν να ζουν υπό τον κατοχικό και συγκεκριμένα το ναζιστικό ζυγό.   
Μάχη της Κρήτης
       Το πρώτο, αν και αποτελεί θλιβερό γεγονός για την Ελλάδα, αποτελεί ,ωστόσο, παράδειγμα αντίστασης , θάρρους , ανδρείας και δίψας για ελευθερία. Παράδειγμα που έδωσε ο περήφανος λαός της Κρήτης εναντίον των ορδών του φασισμού. Το γεγονός αυτό είναι βεβαίως η λήξη της Μάχης της Κρήτης και η κατάληψη του Νησιού από τους Ναζί. Οι Κρητικοί υπέμειναν αγόγγυστα τους συνεχείς βομβαρδισμούς της αεροπορίας του Χίτλερ και «έπεσαν» σαν γνήσιοι Έλληνες την 1η  του Ιούνη , μετά από ηρωικές μάχες διάρκειας 10 ημερών! Παράδειγμα, λοιπόν, ο αγώνας και η θυσία των Κρητικών που υπερασπίστηκαν με όλες τους τις δυνάμεις κάθε ικμάδα της Κρητικής Γης, πόσο μάλλον την περίοδο εκείνη όπου πολύ πιο δυνατοί και πλούσιοι λαοί απ ό,τι ο Ελληνικός παραδίδονταν αμαχητί στις στρατιές του Ναζισμού.    
Ο Μ.Γλέζος και ο Α. Σάντας 
       Το δεύτερο και εξίσου ζωτικής σημασίας γεγονός είναι η υποστολή της Ναζιστικής σημαίας απ τον Ιερό βράχο της Ακρόπολης από δύο νεαρούς φοιτητές , τους άγνωστους μέχρι τότε Απόστολο Σάντα και τον Μανώλη Γλέζο. Η σημασία της πράξης αυτής γίνεται αντιληπτή απ το ότι μέχρι τότε κανείς από τους ξένους λαούς δεν επιχείρησε να προβάλει οποιαδήποτε μορφή αντίστασης στον κατοχικό ζυγό. Αποτελεί την ΠΡΩΤΗ παγκοσμίως ενέργεια αντίστασης ενάντια στον Ναζισμό και είναι, όπως και ο αγώνας των Κρητικών, ένα γεγονός για το οποίο αξίζει να σεμνυνόμαστε για την ιστορία και τους αγώνες του λαού μας.     
        Ο ελληνικός λαός την περίοδο 1941 -1944 αντιστάθηκε όσο κανένας άλλος και πολέμησε με κάθε μέσον και δύναμη τους Ναζί – κατακτητές του. 70 χρόνια μετά , ωστόσο, βρισκόμαστε πάλι αντιμέτωποι με τον κίνδυνο των Ναζί ή καλύτερα των ΝΕΟναζί. Ακολουθώντας τα βήματα του ανυπότακτου λαού μας , οφείλουμε να αντισταθούμε για άλλη μια φορά στον κίνδυνο αυτό. Διότι, όπως έχουμε  ξαναπεί : λαός που ξεχνά την ιστορία του είναι υποχρεωμένος να την ξαναζήσει.       
       Ας παραδειγματιστούμε, λοιπόν,από τους αγώνες του ελληνισμού και ας ακολουθήσουμε τα βήματά του αποτρέποντας την επανεμφάνιση καταστάσεων που μας έχουν κοστίσει ως έθνος.


Libertad 

Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Αντιφασιστική συναυλία στη Νίκαια

                                             Αντιφασιστική συναυλία στη Νίκαια 3 Ιουνίου 2012

Παίζουν:

Μεθυσμένα Ξωτικά
Kill the Cat
ΚΑΛΦΑΣ
Εξόντωση

Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Ο Παναγιώταρος έσπαγε , η αστυνομία κοίταζε




   Το πρωί του Σαββάτου τα μέλη της Χρυσής Αυγής πραγματοποίησαν την καθιερωμένη πλέον εξόρμηση τους στις γειτονιές της Αθήνας.
    Ένας απ τους σταθμούς τους ήταν και η λαϊκή αγορά της Κυψέλης. Εκεί επικράτησε ένταση μεταξύ των χρυσαυγιτών , υπό την ηγεσία του βουλευτή  Ηλία Παναγιώταρου, και κάποιων δυνάμεων της αστυνομίας που βρισκόντουσαν στην περιοχή. Η παρεξήγηση αυτή εκνεύρισε ,και δικαιολογημένα , τον ευέξαπτο όπως φαίνεται κ. Παναγιώταρο που ξέσπασε την οργή του σε ένα σταθμευμένο Ι.Χ. προκαλώντας του βαθούλωμα με την αστυνομία να παραμένει άπραγη. Δείτε εδώ το σχετικό βίντεο.
     Σήμερα ήταν η σειρά της Χρυσής Αυγής να δώσει μια απάντηση στο θέμα. Πιο χαμηλά δεν θα μπορούσαν να πέσουν. Συνοπτικά, η Χρυσή Αυγή υποστηρίζει πως  ήταν δικαιολογημένη οργή του κ. Παναγιώταρου και πως το αυτοκίνητο - το οποίο δεν υπέστη καμία ζημιά από τον Ηλία Παναγιώταρο - άνηκε σε μέλος της Χρυσής Αυγής.
Αυτή είναι και η ολόκληρη ανακοίνωση: 

«|Η Χρυσή Αυγή είναι στο στόχαστρο ντόπιων και ξένων συμφερόντων, τα οποία ψάχνουν ασήμαντες αφορμές και ανύπαρκτα γεγονότα για να λασπολογήσουν την δράση και τα πρόσωπα του Εθνικιστικού Λαϊκού Κινήματος ενόψει των εκλογών της 17ης Ιουνίου. Το Σάββατο 26 Μαΐου το μεσημέρι έγινε προεκλογική δράση της Χρυσής Αυγής στις γειτονιές της Αθήνας, η οποία παρεμποδίστηκε αναίτια από άνδρες της ομάδας Δέλτα. Παρ' όλα αυτά η προεκλογική δράση συνεχίστηκε και ολοκληρώθηκε κανονικά. Δημοσιοποιήθηκε μάλιστα και σχετικό Δελτίο Τύπου από το Κίνημά μας.

Χθες κυκλοφόρησε ένα βίντεο από την δράση στην πλατεία Κυψέλης που δείχνει τον επικεφαλής βουλευτή της Χρυσής Αυγής Ηλία Παναγιώταρο να διαμαρτύρεται στους αστυνομικούς για τους προσχηματικούς ελέγχους, πάνω στην έντονη συζήτηση να χτυπάει με το χέρι την οροφή ενός αμαξιού και τέλος κάποιους κατοίκους να διαμαρτύρονται για το συμβάν. Διευκρινίζουμε ότι α) η δικαιολογημένη οργή του κ. Παναγιώταρου ήταν προς τους εντολοδότες των αντρών της ομάδας Δέλτα που έψαχναν τρόπο να εμποδίσουν την προεκλογική δράση των Χρυσαυγιτών. Σε μια περιοχή που η εγκληματικότητα και η παρουσία λαθρομεταναστών έχει χτυπήσει κόκκινο, οι υπεύθυνοι των αντρών της ομάδας Δέλτα "ενδιαφέρονται" για την δράση των Χρυσαυγιτών, κάνοντας μέχρι και τροχονομικό έλεγχο! β) Το αυτοκίνητο - το οποίο δεν υπέστη καμία ζημιά από τον Ηλία Παναγιώταρο - άνηκε σε μέλος της Χρυσής Αυγής και γ) οι κάτοικοι που δείχνει το βίντεο στο τέλος δεν διαμαρτύρονται για την παρουσία των Χρυσαυγιτών, αλλά για την στάση των Αστυνομικών Αρχών και την πλήρη απουσία τους από την περιοχή.
 Γραφείο Τύπου Χρυσή Αυγή»


Και μια συμβουλή… υπάρχει και όριο στην υποκρισία.


Libertad

Σάββατο 26 Μαΐου 2012

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΛΤΙΚΗ - ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΡΙΤΗ 29 ΜΑΙΟΥ 18:00 ΑΣΟΕΕ


Είναι γνωστό ότι το κέντρο  αυτό το καιρό έχει πάρει μορφή στρατοπέδου. Αστυνομικές κλούβες και μηχανές έχουν κατακλύσει τις γειτονιές του κέντρου και κυρίως τη περιοχή γύρω από την ΑΣΟΕΕ.
   Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η εισβολή το βράδυ της Τετάρτης 16/5 όταν η σχολή ήταν γεμάτη από φοιτητές λόγω εκλογών. Τη Πέμπτη τα ξημερώματα μία ομάδα 20 δελτάδων μπήκε άνευ λόγου στο προαύλιο του πανεπιστημίου κυνηγώντας τους φοιτητές με γκλομπ μέχρι το θυρωρείο από το οποίο και έφυγαν βρίζοντας και προκαλώντας.
  Δεν έμειναν με σταυρωμένα τα χέρια όμως. Μία ομάδα φοιτητών στάθηκε απέναντι στους αστυνομικούς με σκοπό να τους απωθήσει. Η αντίδραση των αστυνομικών που μας "προστατεύουν και φροντίζουν για την ασφάλεια μας" ήταν να πετάξουν πέτρες στον χώρο όπου βρίσκονταν οι φοιτητές , απειλώντας ότι θα επιστρέψουν. Απ'όλα αυτά δεν θα μπορούσαν να λείψουν και τραυματισμοί, ένας φοιτητής δέχτηκε χτύπημα από κλόμπ αστυνομικού με αποτέλεσμα να οδηγηθεί στο νοσοκομείο.

Το κράτος φαίνεται να μην θέλει να δώσει λύσεις στο πρόβλημα, γι'αυτό χρειάζεται κοινή δράση , είτε με κινητοποιήσεις , είτε με συνελεύσεις. 

Φοιτητικός Σύλλογος ΑΣΟΕΕ «Σωτήρης Πέτρουλας»



Απαιτούμε:

Την άμεση απομάκρυνση των αστυνομικών δυνάμεων ΜΑΤ από το χώρο γύρω από την ΑΣΟΕΕ


Καμιά σύλληψη/τρομοκράτηση μεταναστών και αλληλέγγυων



Κάτω τα χέρια από το άσυλο

Αποφασίσαμε:

Όποτε υπάρχουν αστυνομικές επιθέσεις στην ΑΣΟΕΕ να υπάρχει συλλογική παρέμβαση των φοιτητών με πανό στη Πατησίων έξω από τη σχολή

Μοίρασμα κειμένων με πρώτο ραντεβού τη Τετάρτη 23/5 στο προαύλιο της σχολής στις 11:00

Διαμαρτυρία στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη τη Πέμπτη 24/5 στις 11:00

2ημέρο φεστιβάλ τη Πέμπτη 24/5 και τη Παρασκευή 25/5 που θα οργανώσει η αντίστοιχη ομάδα εργασίας

Αντικατασταλτική-αντιφασιστική πορεία τη Τρίτη 29/5

Νέα Γενική Συνέλευση Τετάρτη 30/5 στις 13:00 στο αμφ.Α


Ευχαριστούμε:  Φοιτητικό Σύλλογος ΑΣΟΕΕ &  https://athens.indymedia.org/


                                                




Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Οι ναζί και οι έλληνες απόγονοι τους












" Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους, δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος. Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα, γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής. Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους, ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος. Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό, δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός. Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα, αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου ... "

Το παραπάνω κειμενάκι του γερμανού ποιητή Μπ. Μπρεχτ αποδομεί με περιεκτικό τρόπο την τακτική που ακολούθησαν οι ναζί για να καταπιέσουν κάθε αντίθετη φωνή που αντιστεκόταν στην εκμεταλλευτική τους πολιτική και ιδεολογία. Με αυτό τον τρόπο κατάφεραν αποτελεσματικότατα να  κλείσουν το στόμα του γερμανικού λαού, κυριαρχημένου πλεόν από τον τρόμο, και να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα των δυνατών και των εκμεταλλευτών του.

Δεν θέλει ιδιαίτερη προσπάθεια και διακριτική ικανότητα για να παρατηρήσει κανείς πως οι σημερινές δράσεις μελών της Χρυσής Αυγής αποτελούν μια μικρογραφία των όσων έπρατταν οι ναζί. Εδώ και χρόνια, αλλά ιδιαίτερα τον τελευταίο καιρό, αυτό το κόμμα επιδίδεται σε επιθέσεις κατά μεταναστών και αριστερών, πολλές φορές υπό την επίβλεψη της αστυνομίας (όπως πρόσφατα γεγονότα μας υπενθυμίζουν), με ακριβώς τον ίδιο σκοπό που είχαν και οι ναζί. Θέλουν δηλαδή να σπείρουν τον τρόμο και την διχόνοια ανάμεσα στην κοινωνία αλλά και να στοχοποιήσουν μέρος της για όλα τα δεινά που μας συμβαίνουν σήμερα. Βέβαια, αν δεν αποτρέψουμε την εκλογική άνοδο και επέκταση της Χ.Α. στην ελληνική κοινωνία είναι σίγουρο πως θα δούμε ακόμα πιο καθαρά τον αληθινό χαρακτήρα της αλλά τότε ίσως να είναι αργά για να αλλάξουμε το λάθος μας αυτό. Τις προθέσεις τους και τα μέσα με τα οποία επιδιώκουν τα όσα θέλουν φαίνονται και στο τέλος (6:51) αυτού του βίντεο εδώ.

Η Ελλάδα γνώρισε ήδη μια φόρα στην ιστορία της τι σημαίνει Φασισμός.
Δεν χρειάζεται να τον ξαναβιώσει κι ας είναι αυτή την φορά εγχώριας προέλευσης.

Ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων τάσσεται υπέρ της Χρυσής Αυγής



Ο διεφθαρμένος παπαδισμός δείχνει για άλλη μία φορά το αληθινό του πρόσωπο. Αυτή τη φορά όμως με τον πιο αυθάδη τρόπο. Ίσως ακούγεται ακραίο αλλά όταν ένας μητροπολίτης των Καλαβρύτων , μίας πόλης που ακόμα πενθεί για τους σφαγιασθέντες από τους ναζί κατοίκους της, έχει το θράσος να τάσσεται ανοιχτά με το μέρος μίας νεοναζιστικής  συμμορίας, τότε ίσως κάποιες μη ισχύουσες ποινές να ήταν χρήσιμες στην συγκεκριμένη περίπτωση. Ο λόγος για τον Μητροπολίτη Καλαβρύτων Αμβρόσιο.




Με μία ακόμη προκλητική επιστολή, η οποία τιτλοφορείται “Η δημοκρατία μας είναι επιλεκτική – τότε είναι άρρωστη”, ο μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος “ξαναχτυπά” μέσω του προσωπικού ιστολογίου.

Αυτήν τη φορά εξαπολύει επίθεση στα κόμματα και τους πολιτικούς ενώ…υπερασπίζεται τις ιδέες της Χρυσής Αυγής.
Στην αρχή της επιστολής του, ο μητροπολίτης Καλαβρύτων επιτίθεται κατά του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Μίμη Ανδρουλάκη, επειδή αρνήθηκε να λάβει μέρος στην ορκωμοσία, λόγω της παρουσίας των βουλευτών της Χρυσής Αυγής.
“Δεν δύναμαι να κατανοήσω πώς και γιατί οι ιδέες της Χρυσής Αυγής είναι ανατρεπτικές και γιατί δεν είναι το ίδιο ανατρεπτικές ή επικίνδυνες και οι ιδέες του ΣΥΡΙΖΑ ή του ΚΚΕ”, διερωτάται ασκώντας παράλληλα κριτική στα ΜΜΕ επειδή “πρόβαλαν με υπερβολικό ζήλο το ατυχές περιστατικό με το εγέρθητι”.
Από τα πυρά του δεν ξεφεύγουν ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κ. Παπούλιας, ο Α. Σαμαράς και ο Ευ. Βενιζέλος, στους οποίους προσάπτει εμμέσως πλην σαφώς ότι “έχουν έλλειμμα Δημοκρατίας στην ψυχή τους, συμπεριφερόμενοι κατ’ αυτόν τον τρόπο στον Λαϊκό Σύνδεσμο-Χρυσή Αυγή”
Ένα μέρος από την επιστολή:
“Οργή μας προκάλεσε η στάση του Βουλευτή κ. Μίμη Ανδρουλάκη, ο οποίος αρνήθηκε να λάβει μέρος στην ορκωμοσία της Βουλής, επειδή στην Αίθουσα του Κοινοβουλίου παρίσταντο οι Βουλευτές της Χρυσής Αυγής. Όπως επίσης μεγάλη θλίψη μας γέμισε η παράλειψη του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Κάρολου Παπούλια νά συμπεριλάβει στη Σύσκεψη των Πολιτικών Αρχηγών τον εκπρόσωπό της κ. Νίκο Μιχαλολιάκο.
Ωσαύτως πολλή αγανάκτηση μας προκάλεσε η στάση των ΜΜΕ, άνάμεσα στα οποία περιλαμβάνεται και το Κανάλι της Κρατικής -και όχι της Δημόσιας, όπως συνηθίζουν να την ονομάζουν, ναρκισσευόμενοι, οι δημοσιογράφοι της πρωϊνής ζώνης της ΝΕΤ- τα οποία κατά την προεκλογική περίοδο επιμελώς αγνόησαν το κόμμα της Χρυσής Αυγής, αλλά, όλως παραδόξως, μετά τίς εκλογές δεν έπαυσαν να προβάλλουν πάλιν καί πολλάκις στη διάρκεια της ημέρας και με υπερβάλλοντα ζήλο, το ατυχές εκείνο περιστατικό του «εγέρθητι», ασφαλώς για να τους εκθέσουν! Έτσι μεταξύ τών άλλων καταπατήθησαν και τα ανθρώπινα δικαιώματα μιάς μερίδος Ελλήνων Πολιτών.
Τέλος, αυτή καθ’ εαυτήν η άρνηση των εκπροσώπων των επτά Κομμάτων στο να κληθή και ο εκπρόσωπος της Χρυσής Αυγής στη Σύσκεψη υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας μαρτυρεί έλλειμμα Δημοκρατίας.
Ποτέ δεν περιμέναμε μια τέτοια στάση ιδιαίτερα από τους κ.κ. Σαμαράν καί Βενιζέλον, τους εκπροσώπους της Ν.Δ. και του ΠΑΣΟΚ αντιστοίχως, οι οποίοι οφείλουν να έχουν περίσσευμα καί όχι έλλειμμα Δημοκρατίας στην ψυχή τους! Δεν δύναμαι να κατανοήσω πως και γιατί οι ιδέες της Χρυσής Αυγής είναι ανατρεπτικές και γιατί δεν είναι το ίδιο ανατρεπτικές ή επικίνδυνες και οι ιδέες του ΣΥΡΙΖΑ ή του ΚΚΕ;
Ποιοί άραγε κυριολεκτικά έκαψαν την Αθήνα στην περιοχή της πλατείας Συντάγματος; Δεν ήσαν τα ανατρεπτικά στοιχεία, που εντάσσονται στις γραμμές των κομμάτων της αριστεράς; Οι οπαδοί της καποτε ονομάζονταν “αναρχοκομμουνιστές”. Σήμερα άλλαξαν όνομα, όχι όμως και ιδέες! Εκεί, στήν οδό Σταδίου, στο Κατάστημα της Marfin, κάηκε και η δική μας, η Αγγελική από το Αίγιο, έγγυος εξ μηνών!
Γιατί άραγε είναι επικίνδυνοι οι οπαδοί της Χρυσής Αυγής καί δεν είναι εξ ίσου επικίνδυνη και η κα Ρεπούση με τις ανατρεπτικές ιδέες και διδαχές της; Ήταν πράγματι αποτέλεσμα “συνωστισμού” η πάλαι ποτέ καταστροφή της Σμύρνης, όπως διδάσκει η κα Ρεπούση;Στην αληθινή Δημοκρατία όλοι -ανεξαιρέτως όλοι- χωράνε! Και οι κόκκινοι και οι πράσινοι καί οι γαλάζιοι, καθώς επίσης και οι κατακόκκινοι καί οι καταπράσινοι καί οι καταγάλανοι! Όταν ο Ελληνικός Λαός εκλέγει, ασκεί το δημοκρατικό του δικαίωμα.
Εκλέγει και επιλέγει τα πρόσωπα που επιθυμεί! “Σταυρώνει” ή “μαυρίζει”, επιδοκιμάζει ή αποδοκιμάζει όποιους επιθυμεί”, ανεβάζει ή κατεβάζει Κυβερνήσεις και, τέλος, ψηφίζει Κόμματα, υπό τόν όρον ότι αυτά διαθέτουν το τεκμήριο της νομιμότητος! Το δικαίωμα μιάς επιλεκτικής Δημοκρατίας ουδείς το διαθέτει!
Συνεπώς ούτε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ούτε οι Πολιτικοί Αρχηγοί, ούτε τα ΜΜΕ, ούτε τα επί μέρους πρόσωπα, όπως ο κ. Μίμης Ανδρουλάκης, έχουν δικαίωμα να εφαρμόζουν μια επιλεκτική Δημοκρατία!
Όλα αυτά τα φαινόμενα καταδεικνύουν, ότι στη Χώρα μας, όπου κάποτε γεννήθηκε Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, αυτό το μεγάλο δώρο της κοινωνικής ζωής, δηλ. η γνήσια Δημοκρατία σήμερα στη Ελλάδα μας είναι άρρωστη, παραμορφωμένη από στρεβλώσεις! Πως να δικαιολογήσεις π.χ. την κυρία Παπαρήγα, που απαγορεύει στο ΣΔΟΕ να πραγματοποιήσει οικονομικό έλεγχο στο ΚΚΕ καί στο Μέγαρο του Λαού, εκεί στον Περισσό…”.
 Το άρθρο είναι από την ιστοσελίδα  http://odromos.wordpress.com.








                                                                                                                                                                             

Σχετικά με τον τραμπουκισμό στα γραφεία του ΣΕΚ






     Ήταν αναμενόμενο πως ακόμα και μετά την είσοδό τους στο Κοινοβούλιο οι Χρυσαυγίτες θα συνέχιζαν όλες τις «φιλειρηνικές» δράσεις τους.
     Το μεσημέρι λοιπόν της Πέμπτης , δεκάδες μέλη της Συμμορίας , Χρυσή Αυγή, «πολιόρκησαν» τα γραφεία της αριστερής οργάνωσης ΣΕΚ στην οδό Αναξαγόρα στην Ομόνοια.
    Τα επεισόδια ξεκίνησαν νωρίς το πρωί της Πέμπτης όταν μέλη του ΣΕΚ διαμαρτυρήθηκαν για τον ξυλοδαρμό ενός μετανάστη. Αμέσως εμφανίστηκαν από τα στενά πολλά μέλη της Χρυσής Αυγής τα οποία εγκλώβισαν τα μέλη του ΣΕΚ μέσα στα γραφεία τους, τα οποία πολιόρκησαν εμποδίζοντάς τους να φύγουν.
    Στο χώρο βρέθηκαν και αστυνομικές δυνάμεις, οι οποίες δεν επενέβησαν. Τα μέλη της Χρυσής Αυγής αποχώρησαν τελικά μόνα τους από τον χώρο λίγο πριν από τη 1 το μεσημέρι.
     Το γεγονός αυτό ασφαλώς δεν εκπλήσσει κανέναν αφού τα μέλη της Χρυσής Αυγής είναι φημισμένα για τους τραμπουκισμούς εναντίον διάφορων κοινωνικών και πολιτικών ομάδων. Εμείς απλά , ως μαθητές , επαναλαμβάνουμε την ανάγκη να καταλάβει ο κόσμος τι εστί Χρυσή Αυγή και να τους απομονώσει το γρηγορότερο , διότι τέτοιες ενέργειες θα αυξάνονται και θα πληθύνονται όσο «τα λεβεντόπαιδα με τις μαύρες μπλούζες» θα αλωνίζουν με την συναίνεση των «αγανακτισμένων» πολιτών.

Υ.Γ. Η αναφορά στο ΣΕΚδεν έχει καμία απολύτως σχέση με εμάς και τους σκοπούς του blog. Αναφέρεται αποκλειστικά και μόνο λόγω του σημερινού γεγονότος.


   Libertad